Werken tijdens COVID-19

2022-05-14 05:09:31 By : Ms. Sherrie Zhang

De winnaar wordt willekeurig gekozen uit de juiste inzendingen en ontvangt $ 50.De inschrijvingen moeten voor het einde van de maand binnen zijn.Er wordt slechts één winnaar gekozen.De kans om te winnen is afhankelijk van het aantal juiste ontvangen inzendingen.Medewerkers van Babcox Media, industriefabrikanten en BodyShop Business-adverteerders komen niet in aanmerking voor deelname.De winnaar wordt willekeurig gekozen uit de juiste inzendingen en ontvangt $ 50.De inschrijvingen moeten voor het einde van de maand binnen zijn.Er wordt slechts één winnaar gekozen.De kans om te winnen is afhankelijk van het aantal juiste ontvangen inzendingen.Medewerkers van Babcox Media, industriefabrikanten en BodyShop Business-adverteerders komen niet in aanmerking voor deelname.Populaire berichten Autocarrosseriereparatie: de aansprakelijkheid van lak Autocarrosseriewinst: Milwaukee biedt koevoeten voor individuele verkoop NOORDOOST Paneeltackles Hoe verzamelt u wat u waard bent Autocarrosserielassen: kijk voordat u gaat lassen Neem contact met ons op adverteer met onsAutolakreparatie: de aansprakelijkheid van lakAuto Body Profit: The Squeeze is OnMilwaukee biedt koevoeten aan voor individuele verkoopNOORDOOST-paneel pakt aan hoe u kunt verzamelen wat u waard bentAutolichaamlassen: kijk voordat u gaat lassenPopulaire berichten Autocarrosseriereparatie: de aansprakelijkheid van lak Autocarrosseriewinst: Milwaukee biedt koevoeten voor individuele verkoop NOORDOOST Paneeltackles Hoe verzamelt u wat u waard bent Autocarrosserielassen: kijk voordat u gaat lassen Neem contact met ons op adverteer met onsAutolakreparatie: de aansprakelijkheid van lakAuto Body Profit: The Squeeze is OnMilwaukee biedt koevoeten aan voor individuele verkoopNOORDOOST-paneel pakt aan hoe u kunt verzamelen wat u waard bentAutolichaamlassen: kijk voordat u gaat lassenGesponsord door Transtar Autobody TechnologiesBuiten de bedliner denken: extra winstmogelijkheden voor beschermende coatingsWanneer de meeste autobedrijven denken aan beschermende coatings, denken ze aan laadvloerbekledingen voor vrachtwagens.Maar misschien zouden ze bekend moeten staan ​​als 'probleemoplossende coatings' omdat ze 1.001 potentiële toepassingen hebben.De huidige carrosseriebedrijven en onderdelendistributeurs missen veel kansen -- niet alleen met traditionele tweecomponenten spuitbare bedliners, maar ook met enkele van de alternatieve toepassingen voor deze coatings.In dit 60 minuten durende webinar laten onze experts u zien hoe autobedrijven in het hele land een extra winstcentrum hebben opgericht door beschermende coatings te gebruiken - op zowel traditionele als niet-traditionele manieren.Deze presentatie is een "ideestarter" die u kan helpen bij het vinden van extra mogelijkheden om geld te verdienen voor uw bedrijf.Sprekers Dan Reutter, technisch specialist, U-POL Mark Thomas, nationaal trainingsmanager, U-POL Jason Stahl, redacteur, schadeherstelbedrijfGesponsord door Transtar Autobody TechnologiesVoeg uw vermelding toe Uw vermelding bewerken op categorie Winstcentra Bedliners en bedliner Franchises/dealersAutoverhuurConsolidatorsFranchises en netwerkenVerfloze deukreparatieapparatuur, services, training en franchisesVoertuigupgrade, trim en accessoires Overspuiten van luchttoevoersystemen CabineaccessoiresClean Air/Shop EnvironmentReiniging en herstelPersluchtsystemenDetail EquipmentDetailing Products & CleanersD & Uithardingslampen/Systemen Pistoolonderdelen MaskeerproductenVerf- & verfproductenVerfveiligheidVerfmengsystemenPrep- en oppervlakteproductenPrep-apparatuurPrepstationsSpuitpistolen & schilderenSpuitcabines, voorbereidingsstations en aanverwante apparatuur Reparatie Airco-apparatuur & benodigdhedenLijmen Carrosserieonderdelen en accessoiresAfmetingen/meetkaders Rechttrekken & uitlijnenHeshield-pistolenReparatie van glas en handwind WarmtegereedschappenLiften & krikkenMechanische onderdelen & accessoiresMetalen afwerking/VullingKunststof en kunststofreparatieElektrisch gereedschap/Elektrisch & luchtScangereedschapServiceapparatuurOpslagVin-certificeringslabelLasapparatuurEnt & ProductenLasveiligheid Winkelbeheer en -operaties Reclame- en marketingservicesOpruimproductenKledingGeautomatiseerde kantoor- en informatiesystemenInformatie, training en certificeringInternet- en web-enabled servicesManagement- en financiële servicesDiverse training Training: reparatie van koolstofvezelstructurenVoeg uw vermelding toe Uw vermelding bewerken op categorie Winstcentra Bedliners en bedliner Franchises/dealersAutoverhuurConsolidatorsFranchises en netwerkenVerfloze deukreparatieapparatuur, services, training en franchisesVoertuigupgrade, trim en accessoires Overspuiten van luchttoevoersystemen CabineaccessoiresClean Air/Shop EnvironmentReiniging en herstelPersluchtsystemenDetail EquipmentDetailing Products & CleanersD & Uithardingslampen/Systemen Pistoolonderdelen MaskeerproductenVerf- & verfproductenVerfveiligheidVerfmengsystemenPrep- en oppervlakteproductenPrep-apparatuurPrepstationsSpuitpistolen & schilderenSpuitcabines, voorbereidingsstations en aanverwante apparatuur Reparatie Airco-apparatuur & benodigdhedenLijmen Carrosserieonderdelen en accessoiresAfmetingen/meetkaders Rechttrekken & uitlijnenHeshield-pistolenReparatie van glas en handwind WarmtegereedschappenLiften & krikkenMechanische onderdelen & accessoiresMetalen afwerking/VullingKunststof en kunststofreparatieElektrisch gereedschap/Elektrisch & luchtScangereedschapServiceapparatuurOpslagVin-certificeringslabelLasapparatuurEnt & ProductenLasveiligheid Winkelbeheer en -operaties Reclame- en marketingservicesOpruimproductenKledingGeautomatiseerde kantoor- en informatiesystemenInformatie, training en certificeringInternet- en web-enabled servicesManagement- en financiële servicesDiverse training Training: reparatie van koolstofvezelstructurenBodyShop Business is de belangrijkste informatiebron voor de schadeherstelbranche.Via digitale kanalen zoals video's, podcasts, webinars, e-nieuwsbrieven, sociale media en meer, plus een maandelijks gedrukt tijdschrift, levert BodyShop Business inhoud over bedrijfsbeheer, voertuigreparatie, branchetrends, het laatste nieuws en meer voor eigenaren van schadeherstelbedrijven en managers moeten op de hoogte blijven van de snel veranderende carrosseriewereld.BodyShop Business is de belangrijkste informatiebron voor de schadeherstelbranche.Via digitale kanalen zoals video's, podcasts, webinars, e-nieuwsbrieven, sociale media en meer, plus een maandelijks gedrukt tijdschrift, levert BodyShop Business inhoud over bedrijfsbeheer, voertuigreparatie, branchetrends, het laatste nieuws en meer voor eigenaren van schadeherstelbedrijven en managers moeten op de hoogte blijven van de snel veranderende carrosseriewereld.ByBodyShop Business Staff Schrijvers op 20 mei 2020DoorMatthew Di Francesco op 11 mei 2022Veelvoorkomende kalibratiefouten in verband met reparatie en vervanging van glas.ADAS heeft het spel veranderd als het gaat om het vervangen van voorruiten van hedendaagse voertuigen.Nieuws: Finale 13e Internationale RM Best Painter Contest voor juni 2022Nieuws: Mensen in bewegingNieuws: Evenementen van de weekNieuws: Top 5 verhalen van de weekKlik hier om eerdere uitgaven te bekijken.Ontvang het laatste nieuws, inzichten en meer rechtstreeks in je inbox.De COVID-19-pandemie heeft veel schadeherstelbedrijven in staat gesteld om op de resetknop te drukken en hun bedrijf te verbeteren.De zaken gonsden door en niemand zag het aankomen: een pandemie die niemand heeft gezien sinds de Spaanse griep in 1918, en een pandemie die zo wijdverbreid en besmettelijk is dat praktisch alle bedrijfsactiviteiten in elke sector zouden worden stilgelegd, om nog maar te zwijgen van het interpersoonlijke contact tussen mensen en het normale dagelijkse leven.Gelukkig achtte de overheid autoreparatie "essentieel", zodat winkels open konden blijven en blijven werken, zij het met een verhoogd gevoel van veiligheid voor klanten en werknemers door het dragen van persoonlijke beschermingsmiddelen, het naleven van sociale afstand en het houden van videochats met klanten en verzekeraars indien van toepassing.Maar winkels zagen hun omzet met 40% tot 60% teruglopen.Niet iedereen kiest er echter voor om het als kommer en kwel te zien;met een lager aantal auto's en meer uitvaltijd zagen veel winkels een kans om op de resetknop te drukken, hun bedrijfsvoering opnieuw te evalueren, hun processen en procedures onder de loep te nemen om te zien of ze konden worden verbeterd en de binnen- en buitenkant van hun faciliteiten op te ruimen - wetende dat wanneer dingen worden weer normaal, gereden kilometers zullen exploderen en de winkels die het hebben kunnen doorstaan, zullen de vruchten kunnen plukken.Sommige winkels beloofden zelfs om al hun werknemers fulltime aan het werk te houden, ondanks het feit dat ze wisten dat het coronavirus hen een venijnige financiële klap zou toebrengen."We hebben op elke locatie een vergadering gehouden en je kon de spanning voelen", zei Darcie Dingman, directeur marketing en human resources van Dingman's Collision Centers in Omaha, Nebr., op 10 april. "We konden onze medewerkers laten weten dat we geven echt om ze en dat we niemand ontslaan en dat ze gegarandeerd een voltijds salaris krijgen.Met weinig verkeer op straat tijdens deze pandemie, voelen we dit zeker als bedrijf.We worden in deze tijd beschouwd als een 'essentiële onderneming' en we weten hoe essentieel elk van onze medewerkers voor ons is.In tijden als deze moet je samenkomen, en we weten dat we hier samen door zullen komen.Dit is een moeilijke tijd voor zo velen op dit moment, en we hopen dat we een deel van de onzekerheid hebben weggenomen waarvan we weten dat onze medewerkers zich voelden.”Voor Jeanne Silver, eigenaar van CARSTAR Mundelein in Mundelein, Illinois, daalde de omzet in de eerste helft van april met 30%.Omdat het zich in een staat van beschutting bevond, was het autoverkeer ver terug.Ze zei dat ze niet veel hebben kunnen doen om het verlies aan zaken goed te maken, behalve dat ze ook mechanische diensten aanbieden, maar ook daar is de vraag."Bovendien hebben we een geval meegemaakt waarin een schade-expert klanten heeft verteld hun voertuigen niet binnen te brengen voor reparaties tijdens de sluiting", zei Silver.“Misschien is dat bij meer verzekeraars het geval.Mensen die normaal gesproken langs zouden komen voor reparaties, wachten af ​​wat er economisch gebeurt.Het is mogelijk dat meer mensen fotoschatten doen via apps van verzekeraars en ook uitbetalen.”Voor het grootste deel zei Silver echter dat klanten niet bang waren om binnen te komen.“Van alle klanten die we hebben behandeld, waren er maar een of twee die aarzelden om binnen te komen. We hebben een kleine staf met weinig mensen ter plaatse, dus er is zeer beperkt contact met klanten.We dragen nu allemaal mondkapjes en handschoenen.Een van onze klanten haalde een fles ontsmettingsmiddel tevoorschijn en bespoot onze detailer ermee voordat ze haar papierwerk en sleutels van hem mee naar buiten nam.Hij was niet zo blij met de desinfecterende douche!”Silver heeft het publiek laten weten dat haar winkel nog steeds open is via sociale media en een groot bord in hun kavel.Een van de dingen die ze deden dat een enorm succes was, was een wedstrijd "Guess the Estimate" op hun Facebook-pagina, die in twee dagen 7.500 mensen bereikte.Ze ontvingen 260 gissingen en kenden vier restaurantcadeaubonnen toe aan de top vier."Het was de meest succesvolle post die we ooit op Facebook hebben gehad, en het heeft niet alleen veel mensen bewust gemaakt, maar heeft ons ertoe gebracht een winnaar te helpen die werkloos was en de cadeaubon echt kon gebruiken", zei Silver.Silver heeft tot op heden geen werknemers moeten ontslaan;eind april werden echter technici "op afroep" gezet, met twee mensen op kantoor om de planning af te handelen."Eén ding dat we onze klanten vertellen, is dat ze, om het reizen naar de winkel te minimaliseren, hun sleutels in de dropbox moeten deponeren, een autorisatie moeten ondertekenen en wij zullen de rest doen", zei Silver."Ze lijken de eenvoud van het reparatieproces op deze manier te waarderen, evenals aandacht voor hun welzijn door beperkt tot geen contact."Silver gelooft dat haar winkel, zodra alles weer normaal is, snel weer kan groeien dankzij hun kleine, wendbare personeel.“Ik denk dat er kansen zijn voor de winkels die overleven.De rijgewoonten zullen veranderen omdat minder mensen het openbaar vervoer willen nemen, en al die eigenaren die reparaties hebben uitgesteld, kunnen besluiten om ze eindelijk te doen.Vakanties worden vakanties in de VS“Het zal even duren voordat winkels 'business as usual' kunnen doen als mensen nog steeds bang zijn om te vaak de deur uit te gaan, of als social distancing de norm blijft.We bevinden ons op onbekend terrein en de tol die deze ziekte van de economie heeft geëist, zal bepalen hoe snel het herstelt.We weten dat alle Amerikanen nu lijden, maar we zijn een sterk volk en zullen hier samen doorheen komen."Ron Perretta, eigenaar van Professionals Auto Body in Altoona, Pa., zag zijn bedrijf 55% duiken.Desondanks besloot hij kortingen te geven aan gezondheidswerkers in de frontlinie van de COVID-19-strijd.Perretta heeft een ophaal- en bezorgservice toegevoegd en meer marketing en reclame voor een andere doelgroep op specifieke tijden om te proberen het verlies van klanten te compenseren.Via sociale media, tv, radio, een lokale krant, persberichten en bulkmails heeft hij het publiek laten weten dat Professionals Auto Body open blijft voor zaken.En hij heeft gemerkt dat ze niet bang zijn om persoonlijke bezoeken af ​​te leggen.'Eigenlijk is het het tegenovergestelde,' zei Perretta.“Het is moeilijk voor mensen om te wennen aan het zakendoen zoals we dat tegenwoordig doen.We moeten direct met mensen zijn en uitleggen dat we iedereen veilig willen houden, maar tot nu toe zijn er geen problemen geweest.”Voordat het personeel van Professionals Auto Body een voertuig betreedt, wordt het van binnen schoongeveegd en alles wat ze aan de buitenkant zouden aanraken, wordt ook weggevaagd.Vervolgens wordt het voertuig naar een van de schattingsruimten verplaatst, wordt een ozongenerator in het voertuig geplaatst en wordt het voertuig daarna gelucht.Andere veiligheidsprocedures zijn onder meer:Perretta heeft werknemers moeten ontslaan, maar hij zei voordat hij dit deed, hij ervoor zorgde dat ze met vrijaf evenveel geld zouden verdienen als met werken.Hij dekt ook hun ziektekostenverzekering totdat ze weer aan het werk zijn."We hebben nog geen beat gemist, en dat komt alleen door de systemen, processen en procedures die er zijn, ongeacht de situatie," zei Perretta."En we zullen ze allemaal blijven verbeteren."Michael Giarrizzo, president en CEO van DCR Systems in Mentor, Ohio, zag slechts een reductie van 20% tot 25% in het bedrijfsleven, maar sloot zijn deuren op de eerste dag dat de gouverneur van Ohio, Mike DeWine, het bevel om thuis te blijven uitvaardigde."We hebben al onze winkels in Ohio gesloten, en zelfs in de andere staten", zei Giarrizzo.“We hebben onze deuren voor buiten gesloten en hebben ons volledig gecommitteerd om contactloos en contactloos zaken te doen met klanten en verzekeraars.We hebben een uniek elektronisch en digitaal declaratieportaal dat daar echt aan helpt.”Giarrizzo vroeg ongeveer 20% van zijn personeel van 125 om vrijwillig ontslag te nemen.De meesten die wel een echtgenoot hadden met een luchtwegaandoening of in de schemering van hun carrière zaten of zich gewoon niet op hun gemak voelden tijdens het virus."Het laatste dat we wilden doen, is dat ze op de werkplek zouden zijn en zich niet op hun gemak zouden voelen", zei hij.Net als andere winkels, hebben Giarrizzo en zijn personeel, met de teruggang in het bedrijfsleven, tijd gevonden om hun zakelijke praktijken te verfijnen en te perfectioneren.“We hebben zoveel dingen gedaan om beter te worden in wat we doen, van het verfijnen van een deel van ons standaardwerk en onze standaard werkwijzen tot het werken in dit claimportaal en het zo robuust en compleet maken met al het bewijs dat nodig is om de claim af te wikkelen, ' zei Giarrizzo."Vervolgens doen we een aantal echt unieke verschillende dingen voor zover we ons klantenbestand bereiken.We hebben een geweldig platform voor sociale media en we hebben lokaal nieuws gebruikt om de gemeenschap te vertellen over onze contactloze manier.”Doordat er minder auto's binnenkwamen, heeft het personeel van DCR Systems de tijd gehad om ervoor te zorgen dat al het onderhoud van hun apparatuur up-to-date is en dat eventuele reparaties worden voltooid.Daarnaast stimuleert Giarrizzo de creativiteit van zijn personeel op gebieden die ze willen verbeteren."We zijn een procesgestuurde omgeving, dus in wezen doorloopt het voertuig een reeks stappen en stroomt door het proces", zei Giarrizzo.“Iedereen is daarbij betrokken;het proces is van hen.Dus elk stuk of deel ervan is eerlijk spel voor iemand die zijn hand opsteekt en zegt: 'Hé, we zouden beter gediend zijn als we dat zouden veranderen en dat hierheen verplaatsen of dat gebied labelen of dat gebied schilderen.'Die actieplannen krijgen nog meer de nadruk omdat we de tijd hebben om het te doen, en veel van deze dingen moesten worden gedaan of moesten worden gedaan."Giarrizzo heeft een positieve kijk en gelooft dat de zaken op een dag weer zullen aantrekken, maar hij gelooft ook dat de botsingsindustrie voor altijd kan veranderen."Het aanbieden van contactloze of contactloze service is iets wat we zullen blijven doen," zei hij.“Ik verwacht helemaal niet dat dit een lichtschakelaar is.Het is één ding om het virus onder controle te krijgen, maar dan moet de angstfactor onder controle komen, en dat zal waarschijnlijk pas komen nadat we een solide vaccin en behandeling hebben.We verwachten dus dat mensen voor een lange tijd, misschien wel voor altijd, op een vergelijkbare manier zaken zullen doen.“Misschien zijn de verbeteringen zo groot dat ze zoveel onnodige activiteit en verspilling uit het proces halen, waardoor klanten beter worden bediend en verzekeraars beter worden bediend in de winkels.We kijken echt naar de positieve kant van een tijd als deze en vragen ons af: 'Wat kunnen we doen om te verbeteren?Wat kunnen we doen om er beter uit te komen aan de andere kant?'En ik kan niet genoeg zeggen over onze mensen.Ze hebben geweldig werk geleverd.Er is met deze pandemie niet aan overgave gedacht."Reacties van onze Facebook-volgers over de productieve dingen die ze hebben gedaan met hun COVID-19-downtimeWinkeloperaties: Correcte reparaties aan aanrijdingen: wieden door de nepperijBeheer: Auto Body Winst: The Squeeze is OnBeheer: Autoschadeherstel: de kosten van zakendoenBeheer: stress bij uw autoschadeherstelbedrijf: ook dit gaat voorbij